Sunday, January 31, 2010

Tak Relevan

Lama tak update blog since saya tak bayar duit streamyx. Dekat ofis pula, semua site kena blocked kecuali FB. Pelik kan.

Tak banyak benda berlaku kecuali saya sangat sedih sebab bos saya dah tender his resignation last 15th Of January.

I confessed that I'm quite attached to him since we always travel together. Agak takut juga buat confession ni sebab dia sudah berkahwin. Kalau la saya ni isteri dia, mesti saya dah jeles orang buat confession cam gini.

Saya pernah jumpa his wife once. Dan orangnya sangat lah remarkable. Saya sangat segan dengan dia.

Dulu, saya ada juga attached to someone yang saya panggil big bro. Dan bila dia hilang, sangat la terkesan di hati saya. Mujur ada mydia.

Sekarang ni pun saya sedih sikit je. Sebab InsyaAllah, masih boleh berutus khabar berita lagi lepas dia berenti nanti.

Dan saya masih ada mydia yang sangat sabar melayan kerenah saya. Mekasih mydia.

No comments: